Out of order until further notice.
Nieczynne do odwołania.

czwartek, 31 grudnia 2009

Duch Świąt wszędzie taki sam


Podobne jest oświetlenie i okolicznościowe straganiki na głównych placach. Tak oto pod koniec roku zostałem zaatakowany przez Francję. I nawet w aktualnym klimacie, widać w tym dobry francuski smak. Trochę ta kartka skojarzyła mi się z dyskusją z na naszym polskim forum postcrosserów na temat posezonowych wyprzedaży.
To przez te stoiska handlowe. A iluminacja przypomina mi świąteczną wizytę w rodzinnej Bydgoszczy, kiedy poszedłem na spacer ze swoim siostrzeńcem zobaczyć jak świecą anioły ustawione na moście Teatralnym (czy Staromiejskim, a obecnie właściwie im. Jerzego Sulimy-Kamińskiego). Widziałem tam wielu ludzi, którzy przyszli w tym samym celu.
Bo takie coś stanowi osobliwą okazję, staje się wydarzeniem. Nawet Opera Nova pozazdrościła takiej atrakcji i na jej gmachu również stanęły takie same anioły. W końcu wiekie święta obdarowywania się prezentami wymagają odpowiedniej oprawy. Przynajmniej takie przesłanie najlepiej się sprzedaje, jest poprawne komercyjnie.
Sama kartka ładna, pokazuje kilka alzackich miasteczek wieczorem lub nocą.

Znaczek:


NEW POLAND & the rest of the WORLD RR. Group 15

3 komentarze:

Cleo-inspire pisze...

Doprawdy fajna, duzo umieszczonych elementów ale jakos tak wspolgrajacych ze sobą, dotego Światecznie i okazjonalnie :)

Szczesliwego Nowego Roku Michale :)

Anonimowy pisze...

ładna. :)

Pasażerka pisze...

Podobałaby mi się całkiem, gdyby nie ta grafika z Mikołajem. Jakoś tak... nie lubię łaczenia zdjęć z grafiką.


Pozdrawiam i linkuję :)