Out of order until further notice.
Nieczynne do odwołania.

wtorek, 12 stycznia 2010

Załadunek


Faworyt wśród faworytów. Kiedy ją zobaczyłem, od razu mi się spodobała. Bardzo piękna kartka. Kapitalne ujęcie momentu załadunku zbieranych owoców, który zbiera w sobie wszystko to, co działo się wcześniej, i wszystko to, co będzie miało miejsce w dalszej kolejności. Z tego bowiem słynie hiszpańska prowincja La Rioja.


Czerwone hiszpańskie wino. Przez La Rioja przepływa rzeka Ebro, w jej dolinie uprawiane jest winogrono. Pewnie stąd pomysł na tą pocztówkę.


Logroño. Stolica tej wspólnoty autonomicznej.


Monasterio de San Millán de Yuso. Klasztor ten znajduje się na Liście Światowego Dziedzictwa Kulturowego UNESCO.

Znaczek:



ES-64206

6 komentarzy:

Karolina pisze...

Smaczne ujęcie :) Szkoda, że mam uczulenie na winogrona.. Zostają mi jabole xP

Cleo-inspire pisze...

No no...widze, ze Ty takze lubisz nietypowe kolekcje ;) Pocztówka jest...hmmm...przyznam,ze trudno mi ją dokładniej zdefinowac, wiec "reszta jest milczeniem"

Anonimowy pisze...

piękna! mam podobną (inną:P ) z Portugalii winną;)

Anonimowy pisze...

Michał, wracaj na bloga!
;p

Petitek79 pisze...

Kartka ciekawa ale na winogrona patrzeć nie mogę. W tym roku tak obrodziły, że mi bokiem wychodzą.

Gulfmann pisze...

Welcome to my collections,
http://gulfmannpostcards.blogspot.com
http://gulfmannmaxicard.blogspot.com
Please let me know your comments,
Thanks.