Out of order until further notice.
Nieczynne do odwołania.

środa, 30 grudnia 2009

Ładny sweterek

Oto żartobliwa inauguracja francuska. Pani potraktowała fakultatywnie zajęcia z nauki zatrzymywania się i teraz woła, by w imieniu prawa ją aresztować. Nie wiem czemu w tym miejscu przypomina mi się nieodżałowany Louis de Funès.
Może ta pani, w myśl zasady, że "za mundurem panny sznurem", postanowiła znaleźć się w sytuacji potrzebującej pomocy, by jakiś przystojny żandarm pospieszył jej na pomoc. W takim razie cała przedstawiona na kartce sytuacja byłaby z góry zaaranżowana.
Jest to pierwsza pocztówka, jaką otrzymałem w ramach Round Robins (czyli RR). I trafiło na dość szczególne RR, bo jest to bowiem RR Zamkniętych Oczu. Nigdy nie wiadomo, na co się trafi, trzeba być przygotowanym na wszystko. Nadawca tej katki stwierdził wprawdzie, że w pudełku z górskimi pocztówkami ma nie wyłącznie ładnych widokówek, ale nie oceniam jej aż tak tragicznie. Jest po prostu inna :) Ważne, że zabawna.

Znaczek:


Eyes Closed RR - version 2. Group 107

3 komentarze:

Cleo-inspire pisze...

Jest fajna - tak mogłabym ją najprosciej okreslic, a inna nie znaczy gorsza, ja tam lubie innosci ;)
Luisa de Funes zreszta tez, jako dziecko byłam jego zaabsorbowana fanka.

Mikis pisze...

Najpierw mi się spodobała, a potem przeczytałem, że podobno były lepsze :)
Bez tego pewnie bym się nad tym wcale nie zastanawiał, tylko zachwycał się nią.
Louis miał pochodzenie hiszpańskie, a z Hiszpanii nie mam jeszcze kartki.

Cleo-inspire pisze...

Nie skromnie mówiąc - ja juz mam ;)

Co do samej kartki - mi sie wlasnie podoba, poniewaz sie wyróznia od innych - jest inna.